Procedura zgłaszania spraw w Zespole Radców Prawnych CM
I. Zgłoszenie sprawy
Zgłoszenie sprawy do Zespołu Radców Prawnych CM odbywa się poprzez zgłoszenie wyłącznie drogą mailową na imienny adres właściwego radcy prawnego oraz na ogólny adres Zespołu: zrpcm@cm-uj.krakow.pl (w celu rejestracji sprawy).
Zgłoszenie sprawy powinno obejmować
Uwagi
Pisma sądowe i urzędowe
W przypadku pism sądowych i urzędowych informacje powinny być kierowane niezwłocznie po otrzymaniu pisma na adres imienny radcy prawnego prowadzącego sprawę oraz dodatkowo na adres zrpcm@cm-uj.krakow.pl (w celu rejestracji terminów , przebiegu sprawy , uzupełnienia repertorium ).
Zgłoszenia zbiorcze
W przypadku większej ilości umów składanych do zaparafowania lub analizy w postaci papierowej należy poprzedzić dostarczenie dokumentów tzw. zgłoszeniem zbiorczym na adres zrpcm@cm-uj.krakow.pl . W treści zgłoszenia należy wpisać numery umów podlegające zaopiniowaniu / strony umowy / przedmiot.
II. Informacja o przyjęciu zgłoszenia
W odpowiedzi na zgłoszenie sprawy nadawca otrzymuje:
Standardową odpowiedź potwierdzającą przyjęcie zgłoszenia, zawierającą podstawowe informacje, w tym m.in.:
III. Zakończenie Sprawy
Parafowanie dokumentów odbywa się wg zasad określonych w Regulaminie organizacyjnym Uczelni (przed zaparafowaniem dokumentu przez radcę prawnego konieczne są parafy pracowników działów merytorycznych oraz konsultujących sprawę).
Po zakończeniu sprawy radca prawny przesyła informację do osoby, która dokonała zgłoszenia mailowo oraz na adres ogólny Zespołu Radców Prawnych CM zrpcm@cm-uj.krakow.pl
W informacji o zakończeniu sprawy podaje się informację o możliwości odbioru zaparafowanych dokumentów w ZRP CM (na ul. św. Anny 12) lub informacje do kogo dokumenty zostały przekazane (np. Prorektor ds. CM, Z-ca Kanclerza ds. CM, Z-ca Kwestora ds. CM, Pełnomocnicy).